Πως χρεώνεται η ενοικίαση;
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ
Αυτή είναι η τιμή για τις πρώτες 24 ώρες.
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
Για κάθε ένα 24ωρο επιπλέον μετά την πρώτη ημέρα ή εβδομάδα ενοικίασης.
ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ( Προσφορά 3 για κάθε 2 ενοικιάσεις Σαββατοκύριακου)
Μειωμένη χρέωση για Σαββατοκύριακο – Παραλαβή το Μεσημέρι της Παρασκευής, επιστροφή το Μεσημέρι της Δευτέρας – Χρέωση ενοικίασης μόνο για δύο ημέρες.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ
Η μέγιστη χρέωση εξοπλισμού για 7 συνεχόμενες ημέρες.
*Οι περίοδοι χρέωσης μπορεί να διαφέρουν για εξοπλισμό που προμηθεύεται από κάποιο αντιπρόσωπο. Η «Ενοικίαση 3 για κάθε 2 Σαββατοκύριακα» δεν αφορά τα Προϊόντα HSS One Call.
Πότε πρέπει να γίνεται η κράτηση;
Παρακαλούμε η κράτηση να γίνεται όσο είναι δυνατό συντομότερα, ειδικά κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού και τις αργίες των τραπεζών.
Οι κρατήσεις μπορούν να γίνονται μέσω τηλεφώνου ή μέσω της υπηρεσίας κράτησης στην ιστοσελίδα μας.
Χρεώνεται η παράδοση / παραλαβή;
Οι χρεώσεις παράδοσης και παραλαβής εξοπλισμού ποικίλλουν ανάλογα με την απόσταση μεταφοράς του εξοπλισμού και η μεταφορά του εξοπλισμού προγραμματίζεται κατά την κράτησή σας. Οι παραδόσεις γίνονται από το πρωί της Δευτέρας ως και το μεσημέρι του Σαββάτου.
Για μεγάλο και ρυμουλκούμενο εξοπλισμό οι χρεώσεις διαμορφώνονται ανάλογα με το είδος του εξοπλισμού και καθορίζονται εκ των προτέρων μέσω συμβολαίου της εταιρείας μας με τον πελάτη.
Πού παραδίδω τον εξοπλισμό;
Άσχετα από το κατάστημα που ενοικιάσετε τον εξοπλισμό μπορείτε να το παραδώσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου μας που εσείς θεωρείται πλησιέστερο.
Θα παραλάβουμε τον εξοπλισμό σας όσο το δυνατόν συντομότερα, συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα – ακόμα μια λύση για να μη χάνετε το χρόνο σας από το τμήμα ενοικίασης των Hire Shops!
Τι αποδεικτικά στοιχεία χρειάζομαι;
Συνήθως απαιτείται η επίδειξη δύο στοιχείων ταυτότητας κατά την ενοικίαση: η πιστωτική σας κάρτα και το δίπλωμα οδήγησης ή ταυτότητα όπου να φαίνεται η πρόσφατη διεύθυνσή σας.
Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στο πλησιέστερο υποκατάστημά μας.
Πώς και πότε γίνεται η πληρωμή;
Πιστωτική Κάρτα
Όλες οι μεγάλες πιστωτικές κάρτες είναι αποδεκτές. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό σημαίνει ότι η ενοικίασή σας έχει ολοκληρωθεί πριν ακόμη γίνει η πληρωμή από την κάρτα. Για μακροχρόνιες μισθώσεις, οι χρεώσεις γίνονται ανά 2 εβδομάδες.
Μετρητά ή Χρεωστική Κάρτα
Οι πελάτες που προτιμούν να πληρώνουν προκαταβολικά απαιτείται η προκαταβολή περίπου της εβδομαδιαίας χρέωσης μίσθωσης. Κατά την επιστροφή του εξοπλισμού αφαιρείται η χρέωση της μίσθωσης και σας επιστρέφουμε το υπόλοιπο.
Απαιτείται προκαταβολή;
Προκαταβολή απαιτείται για όλες τις μισθώσεις εξοπλισμού. Προκειμένου να αποφύγετε την καταβολή μετρητών μπορείτε να εγγυηθείτε την μίσθωση με την πιστωτική σας κάρτα.
Διαφορετικά μπορεί να σας ζητήσουμε προκαταβολή ισόποση της μίσθωσης μέχρι και δύο εβδομάδων η οποία θα σας επιστραφεί κατά την επιστροφή του εξοπλισμού, μετά την εκκαθάριση της χρέωσης.
Ποια είναι η ευθύνη του ενοικιαστή για την επιστροφή του εξοπλισμού;
Ο εξοπλισμός θεωρείται ότι βρίσκεται υπό ενοικίαση μέχρι την επιστροφή του σε κάποιο κατάστημα των Hire Shops. Εάν επιθυμείτε την παραλαβή του από εμάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και πάρτε το νούμερο σας για «τέλος ενοικίασης» από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Όσον αφορά την ασφάλεια του εξοπλισμού παραμένει να είναι υπό την ευθύνη του μισθωτή μέχρι την επιστροφή του ή την παραλαβή του από το προσωπικό μας.
Τι γίνεται σε περίπτωση που ο εξοπλισμός υποστεί βλάβη, καταστραφεί ή χαθεί;
Οποιαδήποτε βλάβη ή καταστροφή εξοπλισμού χρεώνεται. Βεβαιωθείτε ότι ο εξοπλισμός είναι σε ασφαλή θέση όταν δεν χρησιμοποιείται, και ότι προστατεύεται από βανδαλισμούς ή κλοπή.
Πρόγραμμα Ασφάλισης Εξοπλισμού
Για την αποφυγή απρόβλεπτων χρεώσεων, η επιλογή του προγράμματος « Αποποίηση Βλάβης, που είναι ίση με το 10% της τιμής ενοικίασης, η εταιρία μας σας καλύπτει με αποζημίωση για οποιαδήποτε βλάβη στο μισθωμένο εξοπλισμό. Διαφορετικοί όροι ισχύουν για τα προϊόντα HSS One Call.
Πρόγραμμα Ασφάλισης Εξοπλισμού και κλοπής
Πρόκειται για ένα πιο πλήρες πρόγραμμα αποζημίωσης σε περίπτωση κλοπής του μισθωμένου εξοπλισμού. Αυτό το Πρόγραμμα Αποποίησης Βλάβης που κοστίζει μόνο το 15% της τιμής ενοικίασης σας καλύπτει όχι μόνο για το κόστος επισκευής του εξοπλισμού λόγω κάποιας βλάβης του αλλά και για την κλοπή του. Για περαιτέρω πληροφορίες & διευκρινίσεις απευθυνθείτε στα καταστήματά μας.